|
Adgang til Skat tast-selv fra mobiltelefon |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
j8544
Bruger Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
På hvilke sider, hvor der logges ind med NemID fra en enhed skærmtastatur, placeres markøren automatisk i et indtastningsfelt og åbner skærmtastaturet?
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvor skulle jeg vide det fra? - som sagt. det kommer an på hvordan siderne er lavet og om de har lavet siden "brugervenlig" - normalt vil man på en computer kunne "tabbe" sig ind i felterne, og det er muligt at programmere siderne så de automatisk vælger et specifikt felt først.
Det har intet med specifikke sider at gøre, men derimod hvordan siden er bygget op. Nemid er teknisk set et "plugin" der er indlejres på siderne.
|
|
j8544
Bruger Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, og ingen de syv sites med NemID, jeg kan tilgå, åbner skærmtastaturet fra håndholdte enheder, men det er åbenbart personafhængigt...
|
|
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her hos mig på Firefox på Android 10 placeres curseren i "Bruger-id" når man vælger at logge på med NemID, men tastaturet vises først, når man igen klikker i feltet.
Og det er altså helt normalt at det fungerer sådan på mobile enheder (men det betyder ikke at det altid er sådan).
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det gør det også hos mig. Men til og med tirsdag i denne uge skete der absolut intet når jeg tastede i feltet. Det var det jeg mente med, at tastaturet ikke dukkede op og jeg fik det åbenbart ikke forklaret tydeligt nok. Fra og med onsdag virkede det mærkeligt nok. Måske der har været en fejl på tast-selv siden. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |