|
Sub er stået af. Kan det fikses? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
betho
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror billedet og lyssætningen driller lidt. Der er rigtig nok en aflejring ud over en del af U1, U2 og U3 + hele området til højre. Men jeg kan fjerne det, når jeg kradter lidt i det med en negl. Flux - tænker jeg. U1 - 3 er egentlig heller ikke beskadiget, sammenlignet med de andre magen til på kortet, når først man kradter det der aflejring af.
Til gengæld sidder der et lille printkort på et andet printkort (dum formulering...), hvor nogle af pinsne er brune agtige - og en af der der runde dimser, C34 nede i hjørnet (?), har umiddelbart en eller anden form for aflejring - i modsætning til alt andet deromkring. Det kan evt. ligne at den er bristet en smule? Måske er det også meget at gøre ud af en 13 år gammel subwoofer? Selvom den er (var) virkelig god. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Printet nederst til venstre.
Ret ledningerne ud, så de står lige ud fra printet og tag et billede så man kan se alle detaljer. Tage billedet lige bagfra i stedet for skrå. Klaus
|
|
betho
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke rigtig flytte ledningerne, da de er stripset fast flere andre steder. Er der noget bestemt du ville lede efter?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dårlige forbindelser og målepunkter.
Klip stripsene op..... Klaus
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er desværre ikke helt samme model som din, men dog samme mærke. Men fejlen kunne nemt være den samme.
Linket er på tysk, kan du ikke læse tysk så finder du sikkert en oversætter
Redigeret af Potter - 17-Januar-2021 kl. 08:54 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis enheden er fin kan købe plate amps fra mange mærker og sætte på i stedet:)
|
|
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt kan repareres
Især hvis man er glad for sit grej... og der er garanteret mere "smæk" i den 13 år gamle, end en ny tilsvarende - Heldigvis er det ofte en bagatel, og rigtig tit bare en løs forbindelse... - skru printene af og få et værksted til at gennemgå dem... måske du kender en "hjemmegående" radiomekaniker? - Bond |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |