|
Når kun det bedste er godt nok! |
Besvar |
Forfatter | ||
ARTISTEN
Super bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juni-2017 kl. 11:51 |
|
I byen braunswig i nord Tyskland er en lydbutik udover det sædvanlig, studie og heimkino er deres speciale, gennemgå deres galleri og lad være med at tabe næse og mund, selvom der er grund til det!
http://www.wyrwas.de/cms/index.php?id=1Wyrwas |
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nåh, de har da et par ting jeg næsten har råd til
|
||
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så skal man bare overbevise lillemor at sommerferien går til Braunschweig i år :-)
i øvrigt lidt underligt at deres adresse er gemt ret godt på hjemmesiden (bruger opera browser). |
||
.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad hjælper det at spare op til en Goldmund ref Ii pladespiller, når den vejer 250 kg, så der skal foretages bygningsmæssige forstærkninger - fuldstændigt vanvittigt, både pris og vægt
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du ikke bare lade entusiasterne med for mange penge have deres sjov?
Hvis de køber den med penge stjålet fra SKAT og gemt væk i skattely, SÅ kan vi blive sure... Redigeret af Naiera - 19-Juni-2017 kl. 16:14 |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo da! Bor i forvejen et sted hvor der luftes en Porche Cayenne Turbo S til 3,5 mill på gaden
|
||
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ahhh der var den. Jeg kunne ikke huske hvor jeg havde parkeret :-) |
||
.
|
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du byttet Skodaen ?? Mvh. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg noterer mig at der er masser af Dali højttalere i ders udvalg ;-)
Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej nej, den har fået nye futter, så kører den videre i 6 år uden problemer. Redigeret af Kampus - 19-Juni-2017 kl. 21:42 |
||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der ku' man godt lige få brugt en lottogevinst.
Hvor er det bare tysk-kikset med sådan et fruentimmer til at flashe high-end produkter.......
|
||
ARTISTEN
Super bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så mens hjemmebiografen bliver gjort klar, har man selvfølgelig ret til ferie med luxus home Cinema et eksotisk sted på planeten? Go sommerLuxsus ferie
Redigeret af ARTISTEN - 20-Juni-2017 kl. 17:38 |
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |