|
Søger en god/stabil og kompakt BD afspiller |
Besvar |
Forfatter | |
MikeD
Super bruger Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-September-2020 kl. 22:59 |
Hej
Ønsker inspiration til køb af en god/stabil og kompakt BD afspiller, gerne med USB indgang. Det er til et lidt ældre Samsung TV, hvorfor jeg havde tænkt at afspilleren skulle være en Samsung også. Så kunne man måske opnå fordele i forhold til fjernbetjening mv. Men det ser ikke rigtigt ud til at Samsung laver BD afspillere mere. Jeg havde kig på den 4500 modellen, men den ser også ud til at brugerne har indrapporteret software fejl i stort tal. Så hvad kan I anbefale...? På forhånd tak. |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samsung er stoppet med at producere og sælge Blu-ray-afspillere pga. det skrumpende marked.
Jeg synes, at Panasonic laver fine Blu-ray-afspillere til prisen. Hvis du vil "fremtidssikre" dig en smule så kan man også få fingre i en Sony UHD Blu-ray-afspiller til 999 kr. i denne uge. Den kan naturligvis også rotere DVD og normal Blu-ray.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
PS: Og der er i øvrigt mange problemer med Samsungs Blu-ray-afspillere. For nylig gik et meget stort antal af deres Blu-ray-afspiller verden over i sort på samme tidspunkt: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1593604350
|
|
|
|
MikeD
Super bruger Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar.
Ja, synes nok jeg læste noget med det kollektive nedbrud af Samsung BD afspillere. Mener du den Sony UBP-X500? På bud til 999,-?
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det var den jeg tænkte på.
|
|
|
|
Lydkilde
Bruger Oprettet: 18-September-2020 Sted: Kælder Biffen Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er også i markedet for en 4K afspiller.
Vakler mellem Sony UBP-X800M2 fra Hi-fi-klubben 2995,- Eller en Panasonic DP-UB820 (da jeg så den anbefalet her) - CDON dumper den til 3190,- ca. en gang om måneden. Så hvis ellers CDON kan tage sig sammen bliver det nok en Panasonic
|
|
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |