|
Mærkelig sikkerhedsmeddelelse |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10435 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-August-2023 kl. 11:28 |
Denne sikkerhedsmeddelelse dukker tit op på min pc's skrivebord, også selvom jeg slet ikke er på nettet: Hvis jeg klikker på vis certifikat, kommer dette billede: Hvad er det, og hvordan slipper jeg af med det? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19477 |
Funktioner
Tak(0)
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10435 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ovenstående kunne desværre ikke bruges. Jeg har hverken Shop-Wit eller Shopup.exe på min pc, og Freefixer var ikke til nogen hjælp. Jeg har også prøvet metoderne fra denne side uden held: https://da.aapionline.org/rettelse-identiteten-af-dette-websted-eller-integriteten-af Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
På iPhone dukker der også sikkerhedsadvarsel op, som regel om forkert certifikat.
Som regel er det en kalender brugeren ved en fejl har abonneret på. Kan noget lignende ske på en Windows pc?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |