|
God dac |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
dtomsen
Bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
SMSL SU-6 DAC
s + ESS ES9038Q2M DAC chip + God neutral lyd efter min mening med mulighed for justeringer/filter efter egen lydpræferencer + Flot aluminiumskabinet + Nydeligt display + Fjernbetjening + Intern strømforsyning + 175 Euro eksl. forsendelse Anmeldelser: Redigeret af dtomsen - 02-August-2023 kl. 22:56 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis den skal være ny og budgettet er op til 3000,- er der ikke nogen videre grund til ikke at købe den bedst egnede Topping. Jeg har to forskellige af dem, og de er begge virkelig gode.
Jeg ville selvfølgelig gerne sælge min Hegel HD25, som kan findes på DBA, men retfærdiggørelsen for den afhænger af nogle specifikke features som de fleste nok ikke ville mene var relevante. |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Leo P
Bruger Oprettet: 26-September-2020 Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for alle de gode forslag, jeg kigger lidt på dem, men jeg har
købt en brugt schiit modi 3 for 400 kr. som var meningen jeg ville bruge indtil jeg fandt det rigtige, men synes egenligt at den gør det rigtig godt og tror jeg skal af med mange penge for at få en væsenlig forbedring |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal du med al sandsynlighed, ja.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |