|
Foreslag til "nye" brugte budget højttalere |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dem har jeg ikke hørt, men har hørt SA'er som jeg synes gjorde det udmærket, de kom nok ikke så lavt, men de havde kraft og kontrol.
No harm, no faul.
|
||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En lille anmeldelse/omtale med lidt test af SA 2050 Har selv kørt med forskellige SA højtalere i mange år i min stue bio, mine SA Exact på væggen spiller overraskende dybt hvis jeg spiller uden subberne. Køre dog normal med en crossover ved 70hz på LCR har nogle A60 effekttrin til at føde dem så de kan følge med subs. SA højtalere er generelt ikke bas dominerende.
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De der synes jeg er for små og med for lidt bas. Jeg tænkte mere på gulvhøjttalerne Audience 82 med 2 x 8" bas 1 x 5" mellemtone og en diskant. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |