|
Generel hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
0542
Bruger Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Emne: Generel hjælp Sendt: 23-Oktober-2006 kl. 21:04 |
Hejsa, Har brug for lidt generel hjælp ang. mit køb af DVD / HDD recorder. Har / får følgende i vores nye hus - Pio 427xd Primært ser jeg efter en Pio DVD/HDD - så der ligesom er et mærke, der går igennem mit set-up. Budgettet er op til kr. 5000,- (men hvis det går som budgetet med tv'et, holder det ikke...). Hvad ville i anbefale? Overvejer selv 545 HX-S - primært pga HDMI. Der skal være min. 160 gb (mere er velkommen). Hvad siger i????? |
|
0542
Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 16:53 |
Øv... ingen hjælp at hente....
|
|
Bimsen
Guld medlem Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 17:14 |
Pioneer laver gode maskiner (har selv en DVR-520H) så det er da et godt bud du kommer med. Dog kan jeg se du har kabel TV, så jeg ville spare pengene og køb DVR-545H-S istedet. Den har ikke digital tuner, men er ellers stort set identisk med DVR-545HX-S såvidt jeg kan se, og væsentlig billigere. |
|
0542
Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 17:20 |
Ahh... ja, det er rigtigt. Tak for det! Det er FANDME ikke let at komme fra sit gamle tv og så pludselig skal sætte sig ind i en HELVEDES masse ting når man skal købe tv og ALT det, der liiige skal med der til... PYH! Den næste ide, jeg får bliver så nok bedre lyd... men mon ikke lillemor snart hiver bremsen Anders |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |