Hej 1000
Jeg så en i et tysk blad forleden (Hifi Test TV Video) som jeg fandt i en velassorteret bladkiosk. Generelt er den type tests ikke noget der ligger frit tilgængelig på nettet, det tjener de jo ingen penge på.
Recordere.dk er gratis, det er et rent interesse-projekt. Men vi kan ikke nå at teste alt, også fordi vi gerne vil længere ned i detaljerne med de apparater vi tager ind. En test i et blad er måske 20-30 liniers tekst om hvert apparat, hvor vi hellere vil lave en hel artikel om hver istedet.
Senere i dag udsender vi en test af Thomson DTH7500E, som er en ren harddisk optager. Derudover håber vi at kunne skaffe enten Panasonic DMR-E85 eller E95 til en stor test. KiSS DP-558 håber vi også at få en aftale på.
Men selvom vi ikke når alle apparaterne, så har jeg et rimeligt godt overblik over hvad de kan og ikke kan, deres forskellige kvaliteter og stærke/svage sider. Så hvis der er noget specifikt du tænker på, så kan vi formentlig sagtens hjælpe dig videre.
Mht. anbefalinger af apparater, så er det dog vigtigt at gøre ens egne behov op først. Samt hvilken pris man vil give. Med behov tænker jeg på, hvad det er for opgaver den skal løse for dig.
/Lars