|
Wi-fi styring af varmepumpe. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt.
Jeg vender tilbage om en uges tid, når det er testet.
|
|
Moulder
Super bruger Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis varmepumpen er med wifi, og du har wifi i huset, så vil du altid kunne styre din varmepumpe uanset hvor du er.. Så er det lige meget om det er 4G, bredbånd eller fiber.. wifi er "bare" navnet på det trådløse signal..
|
|
Mvh
Moulder |
|
FuxieDK
Junior bruger Oprettet: 13-September-2011 Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan så styre pumperne via en app (MELcloud) på min telefon eller via www.melcloud.com, uanset hvor i verden jeg er. De var lidt tricky at få sat op, men da det først var gjort, virker det upåklageligt.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til alle.
Update. Alt ser ud til at virke. Set up er Huawei router med Temore simkort. Panasonic varmepumpe er tilsluttet via wifi. Pumpen kan fjernstyres via tilhørende app også når man er udenfor wifi netværkets rækkevidde. Det vil sige at varmen kan styres uanset hvor man befinder sig.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |