|
Unifi Dream Router igennem Yousee |
Besvar |
Forfatter | |
Zerlang7
Ny bruger Oprettet: 23-August-2023 Sted: Herning Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-August-2023 kl. 11:30 |
Hej alle
Jeg oplever desværre problemer med opsætningen af min UDR. Jeg kan ikke få internet igennem den. Dog kan jeg fint få forbindelse såfremt jeg anvender yousee egen router. Nogen der kan hjælpe?
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
YouSee routeren skal sættes i bridge mode.
Lige nu har de 2 routere der tildeler IP adresser
|
|
|
|
Zerlang7
Ny bruger Oprettet: 23-August-2023 Sted: Herning Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er også hvad jeg har kunne komme frem til. Men er det virkelig nødvendigt at man skal anvende den som en bridge?
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers skal du som min. sørge for at slå DHCP fra på en af routerne
|
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej ikke 100% Du kan muligvis kopiere mac adressen fra din yousee router tin din unifi og koble den op. Men, er der så på nogen måde problemer med din linje, står du som Moses bed det røde hav, for yousee understøtter kun deres egne routere. Jeg har i min yousee router slået wifi fra og så ellers forbundet WAN på min unifi til en LAN port på yousee routeren. Det fungerer fint. Og er der problemer med et eller andet kan jeg koble en pc i LAN på yousee routeren og ringe til yousee support. Klaus
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke nødvendigt. Klaus
|
|
Schjelde
Guld medlem Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Funktioner
Tak(0)
|
med mindre du har prøvet så prøv
I Primary Wan Slå manual til Vælg vlan og skriv 101 DHCP4 slået til Fjern Yousee router. Genstart evt. UniFi router og vent 5 minutter
|
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |