|
Hiper - kan ikke gå Google Assistant højttaler på |
Besvar |
Forfatter | |
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-August-2024 kl. 00:10 |
Hej
Vi har Hiper fiber, med router Zyxel EX3600-T0. Når jeg forsøger at få Google Home højttaler til at virke på vores net, en JBL Link Portable kan jeg simpelthen ikke få den til at virke. Det er med nogle pudsige symptomer, og jeg mistænker det er nettet/router der er skyldneren, for den har virket tidligere, og været slettet/genoprettet flere gange tidligere hvor jeg havde YouSee net og router (coax). I Google Home app'en fejler den til sidst i registreringen af højttaleren. Det pudsige er, at jeg kan sige Hej Google og højttaleren virker, og kan svare på spørgsmål, klokken osv. Men den kan ikke ses i Google Home app'en. Her siger den fejl/ikke forbindelse. Og man kan ikke Cast'e til den. - Er der andre der har oplevet problemer med at få google assistant højttalere til at virke på Hiper net/udstyr? Og kender løsningen?
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
har du prøvet med en anden router ?
|
|
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det har jeg ikke haft mulighed for.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |