|
Advarsel ved køb hos Amazon |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | ||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der har nu altid været sælgere som sender fra kanaløerne. Hvis ikke altid, så i hvert fald i mange, mange år. Hvad der sker med det her Schweiz-halløj forstår jeg ikke. Det må virkelig være en fejl fra Amazons side, men hvis man køber fra dem, og ikke en ekstern sælger, så HAR man betalt dansk moms, og derfor har Trold & Skvat intet at komme efter. |
||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For mig gør den... Både "Priority Shipping" og "Expedited Shipping" (de eneste valgmuligheder) inkluderer told, moms mv. Dette er for varer solgt direkte af Amazon. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja sorry, mente også moms.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må være fordi du kun har prøvet med en Kindle, eller noget andet Amazon selv laver, i kurven. Jeg har lagt to Blu-rays i kurven og får, som altid, mulighed for "Standard International Shipping". |
||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg var ikke klar over, at Amazon selv lavede USB SSD HDs . Glyph Atom SSD 2TB Black (External USB-C, USB 3.0, Thunderbolt 3) A2000BLK Tilsvarende, hvis jeg vælger et PS4 spil. Med en Blu-Ray har du ret - der får jeg "Standard International Shipping" uden automatisk fortoldning. Men jeg køber aldrig (eller meget sjældent) Blu-Rays i USA , så derfor har jeg ikke bemærket, at der var forskel. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skrev ganske vist forleden, at i ikke ville høre mere fra mig i denne tråd, men jeg synes i har krav på at vide udfaldet af min klage til Amazon. I dag modtog jeg følgende mail: Hello, Greetings from Amazon.de. We are writing to confirm that we are processing your refund in the amount of 30,51 € for your Order 304-0317782-0787558 from aruiEUR. This refund is for the following item(s): Item: PiAEK WLAN Adapter 1200 Mbps, WiFi Adapter USB 3.0 mit Dual Band Wireless 5G /2,4G und 5dBi WLAN Antennen für Desktop Laptop PC, Unterstützung von W Quantity: 1 ASIN: B07PWW8NXH Reason for refund: Account adjustment The following is the breakdown of your refund for this item: Goodwill Refund: 30,51 € Your refund is being credited as follows: * to your Visa Credit Card ending with 0281] : 30,51 € These amounts will be returned to your payment methods within 10 business days. This process cannot be changed for legal reasons. If the original payment method is no longer available, please contact your bank or credit card company. Otherwise, please contact our customer service. Thank you for shopping at Amazon.de. Sincerely, Amazon.de Customer Service http://www.amazon.de |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det viser at du ikke har handlet med Amazon, men med en af deres sælger på deres markedsplads: aruiEUR
Hvis man slår aruiEUR op på Amazon: Business Name:Wu Han Xin Shu Mao Yi You Xian Gong S Fra Kina |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilket bare ikke er korrekt. Derfor refusionen. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
your Order 304-0317782-0787558 from aruiEUR
|
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Okotta
Ny bruger Oprettet: 04-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er imponerende, at du har fået penge retur fra det tyske Amazon, for en vare du ikke har købt hos dem, men fra en af deres kinesiske marketplace sælgere (aruiEUR). Men de kalder det jo også en goodwill return, så de gad nok ikke mere brok. |
||
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Grunden til at prisen ændre sig er, at Amazon sælger for over 265.000DKK via deres butik til danske forbruger, også skal de indkræve dansk moms til den danske statskasse. Og så længe du stemmer liberalt på Onsdag er der intet problem i du vil spare lidt kr også resten ryger i den engelske statskasse pga den billigere moms, de kam bare sætte momsen ned i Danmark. |
||
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |