|
BeoVision 12-65 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM
Bruger Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak alle sammen
Snakkede med B&O i Struer og de syntes også det lød mærkeligt de sagde at jeg skulle tage en snak med forretningen jeg havde købt den hos da der nok skulle en tekniker ud og kigge på det havde håbet jeg skulle se formula 1 på søndag på mit nye tv men ikke den her gang desvære
Jeg fandt den lille joystick men det er det samme intet Kan slet ikke finde noget omkring option da den ikke kan noget med tv men tak for det Fandt ud af vis jeg startede op uden netstikket i så kan jeg komme ind og stille uret men kan ikke trykke ok da pile og joystick eller ok knap reagere måske jeg skulle køre op til den nærmeste B&O pusher og få den testet Redigeret af BJEPSEN.COM - 21-Oktober-2017 kl. 21:10 |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det lyder til, at TVet ikke er sat op til Beo4 Navi. Jeg husker ikke hvordan man sætter den til at virke som en ældre Beo4, men du kan måske låne en af en bekendt, hvor remoten ikke har joysticket i midten?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
BJEPSEN.COM
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Torben
Det er da en god ide så ved jeg hva jeg skal i morgen kunne være fedt vis det bare er det stor tak |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(1)
|
Har en beo4 til st ligge, hvor holder du til.
|
|
BJEPSEN.COM
Funktioner
Tak(0)
|
Pænt af dig men den gamle har vist en liggende jeg kan teste med men stor tak for det meget pænt |
|
|
|
BJEPSEN.COM
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg takker for hjælpen
Det lykkedes til sidst at læse problemet fandt ud af at man kan skifte mode ved at holde standby nede mens man trykker list så kan man vælge forskellige ting en af dem er mode min stod i mode 2 jeg skiftede til mode 1 og så spiller det Så det bliver vist formula 1 i aften alligevel. |
|
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt at du fik løst det. Men det er ikke et nyt TV du har købt så. Er det en demomodel?
M.v.h. |
|
BJEPSEN.COM
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det det er sku noget andet end samsung meget nyt der skal læres men også mange mulighedder meget sjovt at se størrelses forhold 40" vs 65" nej jeg er den 2 ejer |
|
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |