|
Beovision 6-26. HDMI Waoo box til DVI indgang |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg ville anskaffe mig et nyere B&O tv, da BeoVision 6-26 ikke kan klare en 4K opløsning. Kan ikke huske om der skal et HD-ready kit i tv’et, før det er at man kan bruge DVI indgangen.
|
||
Stony
Ny bruger Oprettet: 26-Januar-2021 Sted: Hobro Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DVI indgangen fungerer fint - når bare signalet ikke er krypteret, dvs. kommer fra fx en HDMI udgang påen labtop. Jeg ved godt, det ikke er 4K opløsning, men B&O'et leverer et glimrende billede og ikke minst glimrende farver med den løsning. Så vidt jeg forstår er tricket, at komme omkring krypteringen ...
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
26" i 4K opløsning er ligegyldigt med mindre at man sidder meget tæt på sit tv! Klaus
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er meget uenig med dig omkring det med billedet. Klaus
|
||
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er det, men nu er det også et ældre tv og derved skal man ikke forvente wauw billede kvalitet
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min svigerfar købte et da det kom på markedet. Selv dengang var det - i mine øjne - ringe. Skal se om jeg kan grave anmeldelsen frem fra dk.teknik.tv+video. Klaus
|
||
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kender godt tv’et fra min tidligere arbejdes plads som medarbejder hos en B&O butik i Århus. Mine forældre har en model nyere end trådstarten har, den hedder BeoCenter 6-26, det er et ok fjernsyn, men håbløs bagud på nuværende tidspunkt.
Redigeret af Vilstrup - 29-Juni-2021 kl. 23:03 |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |