|
Løst: Hvordan skifter man bruger i Apple CarPlay |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Købte senere en trådløs adaptor (WiFi?) Det gav så noget flikker med tilkobling, indtil jeg fik Bluethooth disablet. For det hele klares nu via trådløs adaptor. Så det var dobbeltkonfekt med Bluethooth, som nok var hurtigst til at tilkoble, men slog fra igen når den trådløs adaptor fik forbindelse. Ved ikke hvordan det virker med jeres setup.
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke rigtigt fundet ud af det. Må se på det hele. Og så kommer der nok en løsning.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Normalt kan man inde under radioens mobil-indstillinger vælge, hvilken mobil der skal være aktiv.
Vælg Telefon -> Indstillinger -> Bluetooth -> Tilsluttede enheder. Der bør du kunne markere din mobil som den aktive.
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Online Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det må jeg prøve, når jeg kommer ud i bilen næste gang.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå men fandt ud af, at jeg kan programmere en knap, hvor jeg så kan bytte imellem de forskellige.
Jeg takker for jeres forslag. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |