|
Ny iPad 10 er meget langsom |
Besvar |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-April-2024 kl. 10:11 |
|
Hvordan kan det være at min iPad er blevet meget langsom hen over natten. Tænkte først på om det er mit Fastspeed der er blevet til slowspeed. Men jeg tror det er iPadden der er blevet sløv. Så hvad skal der til at få den op i gear igen?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at genstarte den?
|
||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Langsom i apps eller på web? Jeg oplever lige nu, at forum.recordere.dk tager op til 20 sekunder at loade. Hvorimod selve recordere.dk svarer lynhurtigt.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld - men hvordan i alverden har du seriøst tænkt dig at nogen skulle kunne give et brugbart svar på dette, uden yderligere oplysninger? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, og det hjalp ikke. Faktisk kører den endnu langsommere nu.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak! Det forklarer jo problemet
|
||
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal ikke forstå det så bogstaveligt, jeg regner ikke med at nogen har været inde at rode med min iPad mens jeg sov. Det er snarere en talemåde
|
||
|
||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Velbekomme. Men til en anden gang; Jo mere detaljeret du kan beskrive problemet, jo lettere er det at hjælpe dig. Der er ikke mange tankelæsere herinde
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forummet er også langsomt på computer, m. Windows 10, lige i øjeblikket. Før en genstart af computeren, fik jeg at vide, at det var et usikkert sted at surfe. Så måske, noget certifikat-problem hos recordere? Mon jeg kan sende indlægget? Prøver...
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |