recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Copy iPod > PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCopy iPod > PC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Emne: Copy iPod > PC
    Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 22:36

min HDD er gået i smader og en stor del at mine musik-fil er gået tabt. ved gået iTunes/Apple ikk understøtter dette men det gør arbejdet en DEL lettere end at skulle sidde og finde præcis alle de sange som er ødelagte og så skal til at ligge dem ind igen.

nogle gode forslag, det skal ligne samme "system" som iTunes - mere med alle de infomationerne på hver enkelt musik-fil.

Til top
H.Breddam Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2007
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 22:38
Hvis jeg forstår dit spørgsmål ret, så handler det om at du gerne vil have den musik der ligger på din ipod, med fil-navne som ADFE eller lignende, ind og ligge i itunes igen.

Dette kræver bare sætter itunes til at kopiere de sange som bliver tilføjet til "biblioteket" ind i itunes mappen:
Rediger>indstillinger>avanceret>sæt flueben i "kopier filer til itunes music, nar de tilføjes til biblioteket"

Håber det hjælper.
/Henrik Nissen
KISS VR-558 (kissdx), Sony KDL-32V2500, Noxon 2 audio (Twonky), CS-406, Ipod 5. 30gb m radio, logitech mm50
Til top
suldrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2005
Point: 202
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 07:45
Anapod Explorer kan gøre dette
Til top

Besvar Besvar