|
Ipod touch opladning |
Besvar |
Forfatter | |
egofantastic
Ny bruger Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Emne: Ipod touch opladning Sendt: 30-November-2007 kl. 23:53 |
Har købt mig en dejlig ipod touch og jeg elsker den lille sag...har dog et større irretations moment ved den....opladningen...Det skal ske igennem USB porten..fair nok, det skal være usb 2.0 Fair nok. men nu har min efterhånden sidet i computeren hele dagen og det flotte batteri ikon på displayet er stadig rødt....!!! Er der andre der har problemer med opladningen eller har læst/hørt noget om at den lader men bare ikke viser status ordenlig eller noget lignende? Har i dag haft den til opladning..ja hele dagen, først på arbejdet, igen ændring, stadig rødt batteri, men den holdte hele vejen hjem! kommer hjem sætter den til computeren, den få lov til at side i en 3 timers tid, stadig igen status ændring, smider den over i mac minien hvor den stadig sider..og har lige tjekket, den er kun halvt opladt i følge batteri ikonet!...kan det virkelig passe at det skal tage langt over 12 timer at oplade satanen? |
|
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Sendt: 01-December-2007 kl. 00:20 |
Står der ikke noget i manualen ang. opladningstid?
|
|
mvh Christian
|
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 01-December-2007 kl. 09:06 |
I følge http://www.apple.com/dk/ipodtouch/specs.html tager: Hurtig opladning (80%), omkring 1½ time Altså det kunne tyde på at du har et problem - udover problemet med at du ikke brugte 1 minut på at søge efter svaret på dit problem selv . Husk i øvrigt også at du KAN købe en seperat oplader! /Nils Redigeret af nbu001 - 07-December-2007 kl. 15:59 |
|
|
|
egofantastic
Sendt: 01-December-2007 kl. 10:46 |
Brugte så halvdelen af dagen i går på at jagte et svar, derfor jeg kom her ind for at spørger.
Er udmærket klar over de rigtige opladnins tider, det var mere et retorisk spørgsmål.
Og ja jeg har læst manualen og der står ikke noget, apple er ikke lige fremst kendt for at lave super informative manualer.
Det enste jeg såden set ville have et rigtig svar på var om der var nogen der havde hørt noget om at der skulle være problemer med oplade ikonet, at det ikke viste status ordenligt.
nbu001: |
|
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 01-December-2007 kl. 12:00 |
Jeg tror bare han synes det var meget forhastet at spørge herinde når du kunne have gået ind på Apples hjemmeside for selv at finde svaret. Det tager trods ikke andet end 5min Cheers, og velkommen |
|
egofantastic
Sendt: 01-December-2007 kl. 12:03 |
Som jeg skrev før så kendte jeg for så vidt også svaret på hvor lang tid apple selv skriver det tager...er mere ude efter et svar på dette spørgsmål: |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Sendt: 01-December-2007 kl. 12:39 |
Ingen problemer med opladning her.
|
|
Maggerholm
Guld medlem Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Sendt: 02-December-2007 kl. 16:41 |
Er iTunes installeret?
Starter det op som det skal, når du tilslutter din iPod? Min nano kan ikke lade hvis ikke iTunes starter op. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
Nikodk
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Sendt: 05-December-2007 kl. 22:00 |
jeg har ikke noget problem med opladning - Itunes eller ej Nikolaj |
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 07-December-2007 kl. 15:53 |
Undskyld at jeg brugte min tid på at FØRSØGE at hjælpe dig . Måske du kunne have formuleret dit spørgsmål mere præcist? Og teen-age-tonen kan du godt gemme til dine venner! /Nils Redigeret af nbu001 - 07-December-2007 kl. 15:58 |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |