|
Logitech Squeezebox |
Besvar |
Forfatter | |
arvesen
Junior bruger Oprettet: 02-August-2004 Sted: Snekkersren Status: Offline Point: 44 |
Emne: Logitech Squeezebox Sendt: 16-Januar-2008 kl. 06:34 |
hej Kan Logitech Squeezebox kører uPnP eller har den andre måder at se nas på, så computeren ikke skal være tænt hele tiden. /gert
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Sendt: 16-Januar-2008 kl. 07:38 |
Squeezebox'en kører ikke upnp. Den kræver SqueezeServer eller SqueezeCenter installeret på enten PC'er eller en NAS. Dvs du skal have fat i en NAS som det kan installeres på. Søg lidt i forum'et. |
|
|
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Sendt: 16-Januar-2008 kl. 21:38 |
Undskyld at jeg lige blander mig i denne tråd, men den ligger tæt på et par spørgsmål fra mig, så istedet for at oprette en ny tråd......... Jeg påtænker at købe en squeezebox snarest. Jeg har i forvejen en NAS -Synology 207 som jeg bruger til back-up for mine data samt "lager" for min musik og film. Jeg ved at squeezeboxen kræver SqueezeServer for at kører, kan denne bare lægges på NAS'en, eller kræves det at den ligger på en af netværkets "rigtige" PC'er. kim.t, jeg håber at jeg læser dit indlæg rigtigt , for du skriver at den kan lægges på NAS'en. Der står nemlig som en naturlig ting i mange af de andre tråde, at folk tilslutter den til deres PC, men det er vel bare fordi der ikke er en NAS i deres netværk. - Eller er det fordi det er kompliceret at installere serveren på NAS'en ? |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Sendt: 17-Januar-2008 kl. 08:16 |
Alt den information du har brug for ligger her i forum'et - et eller andet sted Men eller skal du bare kikke her med generel info, og i dette PDF omkring SqueezeCenter 7.0. Hvis det er den "gamle" model af 207'ern du har med 64 mb RAM (og 266 Mhz) skal du ikke regne med at det kommer til at køre specielt godt (der er også en 207'er med 128 mb RAM og en 207+ med 500 MHz) Redigeret af kim.t - 17-Januar-2008 kl. 08:25 |
|
|
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Sendt: 17-Januar-2008 kl. 11:20 |
Tak for info og læsestof . Det er i øvrigt 207+ jeg har. |
|
Skobbolop
Bruger Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
Sendt: 17-Januar-2008 kl. 14:20 |
ja hvad er egentlig kravene til en NAS for at SqueezeCenter/server kører nogenlunde flydende...?
128 mb er nok? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |