|
Her er rygter om Apple tilladt |
Besvar | Side <1 727374 |
Forfatter | |
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er bruger af Apple watch 5 nu på nu 3. år . Mest til vandsport = windsurfing ( lidt kajak og SUP) . Men også periodisk til in-liner, MTB og lidt løb/gang ( - samt skiferien ). Eneste kritikpunkter er sårbart acryl?glas samt batteritiden. Køber sikkert 8’eren om 2-3 år - hvor jeg forventer trippleup på batteri samt panzer/saphir glas
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også haft Series 6 siden lancering i efteråret. Det blev købt til at erstatte Series 0. Hastighed og batteritid har for mig været de primære forskelle - og måske præcision på løbeture. Jeg brugte allerede Series 0 til at svømme og snorkle, selvom det ikke var officielt vandtæt. Series 6 kører fint, ingen problemer overhovedet. Jeg opgraderer nok først igen, når Series 6 er helt kørt ud.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
PerGew
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for tilbagemeldingerne.
Beholder mit Garmin ur, som virker upåklageligt Hilsen Per
|
|
Besvar | Side <1 727374 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |