|
Slette billeder og video på iPhone men ikke iCloud |
Besvar |
Forfatter | ||
NFB1
Bruger Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 189 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Marts-2021 kl. 10:56 |
|
Hej,
Er løbet tør for plads på min iPhone og vil slette billeder og video på enheden, men beholde dem i iCloud - hvordan gør jeg det? Har søgt på https://support.apple.com/da-dk/HT205856 og som jeg læser det, er det ikke muligt - kan det virkelig være rigtigt?
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at kigge her:
Se under Sådan sparer du plads på din enhed |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du benytter iCloud Fotos er det korrekt, at du ikke kan gøre det. Det du har på telefonen er jo en repræsentation af hvad du har i iCloud.
Men har du aktiveret Optimer IPhone lagerplads på telefonen? |
||
NFB1
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan er den allerede indstillet og er alligevel proppet med billede og video jeg vil slette fra enheden.
|
||
NFB1
Funktioner
Tak(0)
|
|
hmm, det er da tåbeligt og et dårligt forsøg på at tvinge folk over i iPhones med den store lagerplads. Har også en Android og troede naivt det fungerede på samme måde, hvor jeg kan frigive pladsen på enheden men beholde billederne i Google Fotos og ja, har aktiveret Optimer Iphone lagerplads.
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ved jeg ikke om det er, men er du sikker på, at du er ved at løbe tør?
Hvis iCloud Fotobibliotek er noget du har aktiveret efter at telefonen har haft en masse højtopløselige fotos, så frigøres plads kun efter behov. Hvor meget fylder fotos reelt på telefonen ifht. i iCloud? Det første ser du i Indstillinger > Generelt > iPhone lagerplads, og det andet ser du i dine iCloud-indstillinger. Mine 76GB fotos fylder 2GB på telefonen. |
||
NFB1
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sidst jeg så, fyldte det i omegnen af 300 GB i iCloud og 86GB på enheden.
Og jo det er da et problem, at jeg ikke kan frigøre plads på enheden ved at slette større video klip uden også at slette dem i iCloud .
|
||
Steen
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har 387 GB i i iCloud, de fylder 13,7 GB både på iPhone og iPad.
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor meget fri plads har du da på telefonen? Så vidt jeg har forstået så er det kun en process der går igang, når der pladsproblemer |
||
NFB1
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er den mindste model med 128GB. Anyways, det endte med at nulstilling da den konstant hang ved Apple logo under boot.
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der en app du ikke kan hente ned eller ? Hvad er grunden til dine pladsproblemer ? |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |