|
Internetdeling iPhone |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme.
|
|
jobbe104
Bruger Oprettet: 01-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oplever det samme fra min iPhone X.
Tror det er en “feature” fra Apple fordi de vil hjælpe dig med at spare strøm - men uden mulighed for at slå det fra. |
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme sker også på min Android når jeg bruger hotspot.
Der findes apps til dette fx Måske der er mere her du kan sætte op.
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Inden du køber en Android telefon så find en bekendt der har en så du kan afprøve om det virker før du køber en |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja.
Det har du ret i. Overvejer ekstra simkort og en mifi i stedet.
|
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mellem en iPad og iPhone har jeg ikke oplevet problemer, og iPad’en har selv aktivere deling på iPhone uden jeg behøver at gøre noget på den. Er dog ikke helt sikker på den holder forbindelsen aktiv når der er i dvale som på et almindelige wifi hvis det er det som er problemet.
Ved så ikke om det laver rod fordi det er mellem to iPhones og ios måske ikke lige er optimeret til det. Eller det er noget opsætning ved dig. Hvordan ser du forbindelsen ved den iPhone som skal koble på, står den sammen med de andre wifi eller for sig selv ovenover?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
du skal oprette familie deling
Så skulle det virke.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Har læst dit link.
Der står faktisk at man bare skal sætte hotspot op og så burde internetdeling være tændt hele tiden. Der står ikke noget om at familedeling skal være tændt. Meeen det virker bare ikke.
|
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg arbejder på en løsning med ekstra sim og en mifi.
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min iPhone deaktiverer også hvis forbindelsen ikke har været brugt i noget tid |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |