|
Bedste iPhone oplader kabler |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Deaster
Bruger Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gør den ikke, den oplader med 5W lige meget om du putter 100W eller 10W ind i den trådløse oplader. Har selv et par stykker og de er helt fine, men hurtige er de ihvertfald ikke.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så napper han bare den billigste her i testen, iPhone lader alligevel ikke med mere end 7,5 w.
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
For the record, så er det en 10 w ligesom den her jeg anbefaler. Jeg har bare købt et par stykker i Aldi til 49 kr/stk. Og med iPad lader foran opnås de 7,5 w som iPhone kan hurtiglades med.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Ikea skriver selv 5W…..
Klaus
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det blev jeg klar over. Derfor fandt jeg den rigtige model på 10 w.
|
|||
Deaster
Bruger Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor skriver du så til mig at den er på 10 watt?
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gør jeg skam heller ikke.
|
|||
JMA37
Bruger Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er vil kun to muligheder.
MFI godkendte eller kopi Så er der mærke på front med apple godkendt, så er det med MFI chip og godkendt.
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ved at benytte en Apple Magsafe oplader kan man oplade med op til 15watt, kræver selvfølgelig også en strømforsyning på +15watt, det sikkert også derfor apple anbefaler en strømforsyning på 20watt
Skal de gå hurtigere så er det på med et kabel den nyere 30watt strømforsyning eller en 18watt strømforsyning, forskellen er ikke særlig stor i tid "iPhone 11". En iPhone og sikkert også andre,? lader jo ikke bare med fuld skrald, sætter man f.eks. en 30watt forsyning på, så går der et minuts tid før den lader med maks. for hvad en iPhonen kan modtage af ladestrøm. Ladestrømmen begynder faktisk gradvist at falde efter ca.30 min. I min egen test mellem en Apple 18watt "iPad Pro" og den nyere 30watt strømforsyning er mindre end 5min til forskel fra 0-100%
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |