|
SPAM i PM |
Besvar |
Forfatter | |
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(1)
Sendt: 14-Maj-2020 kl. 08:19 |
Kære alle.
Vi har siden i går oplevet en ny slags spam på forumet. Det gør at vi har valgt at nye brugere af forumet lige nu ikke kan sende PM til andre brugere. Vi vil i weekenden ændre i vores bruger-niveaer, så vi kan nå at fange den slags brugere inden de sender spam. Vi undskylder ulejligheden overfor dem som har oplevet det, og gør alt vi kan for at sikre os imod det.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
så føler jeg mig heldig. har heldigvis ikke nået at få noget.
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har heldigvis heller ikke få et nogle
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og heller ikke her!!
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal lige skynde mig og sige. Da vi slettede spammeren (som er samme person / robot ) men 70 brugere, så slettede vi også deres aktivitet, så vi har slettet det fra alles indbakker.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |