|
Spam besked |
Besvar |
Forfatter | |
KristianL
Bruger Oprettet: 04-September-2008 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 75 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Maj-2019 kl. 12:45 |
Hej
Jeg har fået en PM fra en spam bruger der hedder Helga1999 med beskeden: Hej, jeg elsker at have det sjovt om natten med smarte mænd. min profil er her [slettet] Selvom det var fristende fordi jeg betegner mig selv som værende en "smart mand" så vil jeg gerne kunne melde dette som spam men der er ingen mulighed for det?
Redigeret af Lars - 15-Maj-2019 kl. 12:50 |
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå til forsiden af recordere.dk
Rul ned til bunden af siden. Klik på 'Kontakt'.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men fedt, at man lige får linket pastet ind i et indlæg, så søgemaskinerne kan svælge i det
Edit: Andre fik samme tanke... Redigeret af Torben Rasmussen - 15-Maj-2019 kl. 12:50 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Spam-bruger er slettet. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Heldigvis kører Forum med "no follow" på alle links. Så søgemaskinerne holder sig fra det /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
synes ellers jeg har set flere af disse “spam” brugere som laver dumme og unødvendige kommentarer. Ha ha ;)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |