|
Debat forum |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej alle.
Vi overvejer at skifte forum, men det er en KÆMPE opgave at konvertere de gamle tråde og medlemmer. Vi kigger på mange forskellige, men hvis i har nogle andre fora i bruger som i synes virker godt, så smid et link så kigger vi på det.
|
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har endnu ikke set noget forum, der effektivt kan kompensere for bruger-fejl/holdninger.
|
||||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg ved ikke om jeg kender et bedre forum-script, men kan faktisk gode lide bilgalleris flag, hvis der er nyt i de tråde man er i.
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det lyder da godt nok til at være i god overensstemmelse med tidens trends.
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har opgivet at læse der, hvor der er citat med citat med citat med citat i, det er total 90'er agtigt.
Der behøves ikke laves meget om, det er kun stylingen der skal fixes så det bliver mere overskueligt |
||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
prøv af kigge her https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=158997&KW=&PID=1601476&title=vincent-teoh-helt-oppe-at-kre-over-megcon#1601476 |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har før set at nogle indlæg kommer til at se meget mærkelige ud, men hvis det var fora’et der var skyld i det, ville det så ikke ske hele tiden? Edit: Det er f. eks. aldrig sket for mig.
Redigeret af kaizer - 15-Oktober-2019 kl. 14:51 |
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Når jeg har fulgt et link som ovenstående, og kommer tilbage igen hertil. Så er beskedfeltet fyldt med farver, pænt irriterende. Skriver på iPad.
Screenshot af fænomenet kunne ikke lade sig gøre at vise, kun opload.
|
||||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det sker ikke hos mig; også på iPad. Edit: Prøvede et par gange til. Så skete det. Redigeret af kaizer - 15-Oktober-2019 kl. 16:46 |
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak kaizer, det er lige det, og helt umuligt at skrive i.
|
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |