|
Total nulstilling af iphone. |
Besvar |
Forfatter | |
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Maj-2023 kl. 12:47 |
Total nulstilling af iphone skal det forstås sådan at om det er det samme på alle iphones.
Min iPhone XS skal vidre gives hvad gør jeg. Alt skal slettes, find my phone, passwords, apple id og hvad der ellers er på. Nogen der kan give mig en guide eller et link til det. Måske et program kan bruges til det. Det skal selvfølgelig være sådan at når den startes op er som en ny iphone. På forhånd mange tak. |
|
mvh
kimila |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er faktisk så let at din telefon kan fortælle dig det.
Gå i indstillinger og søg efter “slet alt”. Klaus
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal også logge ud af find min IPhone.
Alternativt logge på Apple-id og fjerne telefonen der. |
|
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |