|
hvor køber I jeres film(BD)? |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
festaben
Bruger Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan se flere af jer nævner CDON som et sted at købe film. Kommer der told på herfra eller afsendes det indenfor EU´s grænser?
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et svensk firma som har afdelinger, bla. i DK. Og det bliver sendt fra DK.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Mark RL
Bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fra DK? Det jeg har modtager fra Sverige, men dog med dansk cover og sådan. Havde også på et tidspunkt en meidaplayer der skulle sendes retur og den skulle også sendes til Sverige, så det kostede en del :P Men ellers ikke noget pis fra dem, bestilte Steve Jobs bog, og den kom så med nogle ridser og en lille sort finger på det hvide omslag, jeg sendte tilbage med deres frankering, og jeg fik en ny, plus en rabatkode jeg kunne bruge på fri fragt
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dem jeg har fået, er altid sendt fra DK.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Thomasjn
Junior bruger Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der kender en hjemmeside hvor man kan tjekke om der er danske tekser på nye udgivelser? Jeg bestiller selv film fra amazon.co.uk, men jeg syntes der går meget lang tid før der bliver oplyst hvilke undertekster der er på.
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Så kan du trykke på det danske flag, og så får du alle dem som er med DK tekst.
Her kan du og vælge DK flag. De er ikke 100% sikre, men næsten.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Thomasjn
Junior bruger Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super, tak for tippet :) |
|
julle.p
Super bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg køber stort set altid film hos Blockbuster. Hvis man melder sig ind, og svare på et spørgeskema hver anden måned (mener jeg det er), dog kun hvis man har købt noget i denne periode, så får man 10% som man kan snolde for næste gang.
Deres priser er yderst konkurrence dygtige. Tit har de f.eks de nyeste disney til 200, hvilket koster 180 efter mine 10%. Det kræver dog man letter numsen og går ned i en fysisk butik :P Jeg har i hvert fald aldrig oplevet at cdon har været billigere. Tit synes jeg faktisk de er direkte dyre i sammenligning. Specielt når man så får yderligere 10% hos blockbuster. :o) |
|
Mvh. Alex
|
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |