|
Samsung indlæsning af kanaler |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Jfriend
Ny bruger Oprettet: 05-Juni-2021 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for de forskellige råd. Intet har desværre hjulpet. Må ringe til Yousee imorgen, da mistanken er, at der ikke er et særlig brugbart signal i lejligheden
|
||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis dit Samsung finder 0 kanaler er det nok manglende signal.
Hvis dit Samsung finder nogle af kanalerne? - hvordan er kvaliteten så på disse? Hvis kvaliteten på de fundne kanaler er ok, men der stadig mangler nogle? - så er det igang med "Finlands-finten" Bond Redigeret af bbond - 08-Juni-2021 kl. 10:47 |
||
TvHomer
Guld medlem Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er lige ved at opsætte en Samsung q60a, og jeg har lige fået muligheden for at vælge yousee.
|
||
TvHomer
Guld medlem Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
og den fandt helt automatisk alle kanaler.
Men det lyder også til at du har kabelproblemer. Måske en antenneforstærker kunne hjælpe. Ville bare gøre opmærksom på at man fint kan vælge yousee mfl. under autoopsætning på den model. Redigeret af TvHomer - 08-Juni-2021 kl. 15:56 |
||
j8544
Bruger Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Muligheden for operatørvalg vises, som jeg husker det, uanset om man har signal eller ej. I prioriteret rækkefølge: 1) brugerfejl (herunder manglende tv-signal) eller 2) defekt apparat.Et nyt ["dansk"] apparat skal ikke indstilles til Finland ved brug på yousee eller Stofa.
|
||
Jfriend
Ny bruger Oprettet: 05-Juni-2021 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har nu fået det til at virke. YouSee's tekniker var indover (tlf). Signalet var OK kunne han se og efter en kanalsøgning virkede det hele da også. Tja man ved snart ikke hvad man skal tro, men nu virker det.
Tak for den gode hjælp fra jer alle!
Redigeret af Jfriend - 09-Juni-2021 kl. 23:01 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |