|
Test Flatpanels: Panasonic EX700 |
Besvar | Side <1 789 |
Forfatter | |
JKJe
Bruger Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Funktioner
Tak(0)
|
Michael som I ingen hvide områder på sort baggrund overhovedet selv helt uden adaptive tændt og I helt mørkt rum?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(1)
|
I burde kunne trække exif data ud af vore billeder, så I kan se eksponering mv. Rasmus har vist skudt det med et ældre EOS spejlrefleks.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
JKJe
Funktioner
Tak(0)
|
Mit er :
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var nu mere for at I kunne prøve at matche det med jeres eget kamera. Blænde 2.0 er noget lavere end hvad vi skyder med, så eksponeringstiden skal kompenseres en del for at ramme i samme område.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sagt på en anden måde jeg har ikke oplevet problemet .. min skærm er vel som de andre fra fabrikken ..
Mvh Michael |
|
JKJe
Funktioner
Tak(0)
|
Prøver blot at regne ud om den mængde clouding er normalt. Selv synes jeg det er ganske meget men gider ikke bytte såfremt det ikke kan blive bedre. Skal ikke op og bruge 15.000 på Oled så må jeg bare lære at leve med det.
|
|
JKJe
Funktioner
Tak(0)
|
Såfremt billeder skal sammenlignes se
Desværre har de ikke testet Panasonic http://www.rtings.com/tv/tests/picture-quality/black-uniformity-clouding-flashlighting
To evaluate the black uniformity on TVs, we take a photograph of this pattern, in a pitch dark room, with the following camera settings: |
|
JKJe
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg byttet det. Svært at se på billedet men meget bedre kun meget lidt at se i nederste højre hjørne
|
|
Besvar | Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |