|
AVFORUMS har testet Panasonic TX-55GZ1500 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Under alle omstændigheder vil jeg teste et evt. kommende 65GZ2000 for tint m.v., inden et køb. Men enig i, at eventuelle fejl på TV´et vil vise sig undervejs i min ventetid. Jeg tror generelt ikke, at testere modtager specielle gode eksemplarer. Jeg tror mere at en manglende beskrivelse af tint problemer skyldes, at testerne har accepteret tint i et vist omfang. Og det er i så fald sørgeligt, for tint kan være meget generende, hvis man ar øje for det.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv ombyttet et LG OLED pga yellow tint , som var specielt synligt i sekvenser med sne, men også på en grøn fodboldbane .Så jeg har respekt for fænomenet - men mener omvendt også,at man skal passe på ikke at overvurdere problemet .
Flatpanels bekendtgør ofte,at der anes tint i testmønstre - men at det ikke er synligt under brug . Og det er altså en afgørende forskel . .
Redigeret af Lennon - 14-August-2019 kl. 16:46 |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen jeg stoler også mest på mine egne tests af et kommende TV.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |