|
Tillader recordere.dk virkelig denne reklame? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, kriteriet er, om reklamen overholder markedsføringsloven og de retningslinjer, som forbrugerombudsmanden har. Indtil videre har jeg ikke direkte set nogen argumentere for at reklamen er ulovlig rent juridisk.
|
||
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Malwarebytes bon'er ud på den side og siger at det er Malvertising. Et nyt ord til min ordbog.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke en jeg har stødt på, så går ud fra det er en Google Add, som dukker op i forhold til din søgen på nettet?
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er også hos mig. Både på forsiden og på siden med de 100 sidste emner. Jeg har aldrig søgt efter den slags. Ej heller har jeg klikket på den eller lign. reklamer. Jeg har ikke brugt mine computere i over 6 år, så jeg har ingen grund til at kigge efter sådan noget. Der er ofte reklamer jeg ikke har haft noget at gøre med.
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan med leveringen, kommer der told og moms på?
|
||
Byteman2
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Meget skummelt - kan heller ikke se hvem der står bag. Mere info her:
|
||
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det foregår mange underlige ting på nettet, især når det handler om at tjene penge.
Jeg faldt over denne: https://wcfc.dk , der dukkede op som første resultat i en Google-søgning på "Hegel H190" og den sidste måned. Siden handler udelukkende med varer fra HiFi-klubben. Kan det virkelig betale sig, når man ved hvor dyrt det er at ligge øverst hos Google? Og når man samtidig kender HiFi-klubben's prispolitik, om ikke at give procenter, er det svært at forstå sammenhængen. Alt andet lige skal https://wcfc.dk vel have procenter fra HiFi-klubben, såfremt det ender med et salg. |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |