|
Søger erfaringer med midt-data.dk |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
bulk
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
Sendt: 31-Maj-2008 kl. 02:36 |
pc-netto er altså LUKKET se HER Redigeret af bulk - 31-Maj-2008 kl. 02:36 |
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 17:06 |
Midt Data for ikke min stemme. Jeg købte en Kiss afspiller der, den blev repareret 6 gange inden for det første år, og jeg havde den næsten aldrig hjemme. Derfor forlangte jeg at handlen skulle gå tilbage, men det nægtede de, da jeg havde smidt orginalemballagen ud. Jeg kørte en sag mod dem via forbrugernævnet og vandt. Så fik jeg dog en check på købsbeløbet, men det gik der så 2 år med.
|
|
Darknezs
Super bruger Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
Sendt: 27-Juli-2008 kl. 19:31 |
Har vel købt for 1-2 mill. hos dem. i forbindelse med mit tidligere arb. og privat. Har fået fin service i de fleste tilfælde, dog nogle sager hvor jeg syntes
der gik lidt for lang tid med RMA sager, men generelt fin service. Jeg tror de fleste Net-butikker har sager, som ovenstående PS jeg bor i Viborg |
|
andersp2
Bruger Oprettet: 29-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Sendt: 15-August-2008 kl. 22:16 |
Har selv handlet i Midtdatas Aalborg afdeling et par gange.
og har kun gode erfaringer med butikken i Aalborg Da jeg for de meste bestiller på nettet og afhenter i Butikken. Har ikke haft nogle RMA sager. Så jeg vil ikke sige at Aalborg afdelingen er dårlig. Der er ingen butikker der kan have 100& tilfredse kunder. Har ikke handlet med dem via postordre. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |