|
Justering af Lip Sync delay på Apple TV |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Lars N
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kører wifi på det hele, så der kunne sagtens være en forskel.. Spændende at høre hvad du finder ud af. |
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(1)
|
fik testet, ingen forskel med kablet eller wifi
Rasmus havde ret, DR appen understøtter AirPlay, men ikke til enheder der har AirPlay 2 Så derfor virker det til min Yamaha receiver som kun har alm AirPlay, men ikke til HomePod som kører AirPlay 2
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for feedback
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Lars N
Funktioner
Tak(0)
|
Så må jeg have Airplay2 |
|
Lars N
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Jeg har nu opdaget at Yousee appen heller ikke virker på Airplay. Når jeg starter et program, så er der lyd i få sekunder, herefter forsvinder lyden helt. Er der nogen af jer der har både Airplay og Airplay2 modtagere der har mulighed for at teste det? MVH Lars |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
YouSee virker her på AirPlay 2 højttalere. Både live-tv og arkiv. Det er med tvOS 13.4. Jeg tror dog, at det er mere held end tilsigtet. YouSees videoafspiller har ikke taget alle API'erne til AirPlay-lyd i brug. Man kan f.eks. regulere lydstyrken under afspilning (man skal ind i AirPlay-menuen).
|
|
|
|
Lars N
Funktioner
Tak(0)
|
Airplay menuen?
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja altså trække sidemenuen frem på Apple TV og navigere ned til AirPlay-output. Når markøren står ovenpå den AirPlay-modtager, som lyden er sendt til, så kan man bruge piletasterne op/ned til at regulere lydstyrke.
Det er dog meningen, at såfremt man kører lyden ud over AirPlay, så skal man kunne regulere lyddstyrken under videoafspilning ved bare at trykke lydstyrke op/ned på fjernbetjeningen. Dette virker ikke i YouSee app'en fordi de sikkert slet ikke har integreret API'en til AirPlay, men bare har været heldige, at deres modificerede video-afspiller virker delvist med AirPlay-lyd. Som udgangspunkt virker AirPlay-lyd på systemniveau i Apple TV. Undtagelsen er hvis apps ikke bruger standardafspilleren til video, hvilket f.eks. mange danske apps ikke gør (sikkert pga. deres leverandører). I disse tilfælde skal de selv tage API'erne i brug.
Redigeret af Rasmus Larsen - 23-Marts-2020 kl. 11:37 |
|
|
|
Lars N
Funktioner
Tak(0)
|
Har fået dette svar fra DR:
Hej Lars
Tak for din henvendelse Airplay er på vej, men vi kender endnu ikke nogen release dato. Med venlig hilsen Søren Jensen Programservice |
|
Lars N
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rasmus Nu har jeg rodet rundt i flere dage, og kan ikke finde den side menu, vil du fortælle hvor og hvad jeg skal trykke?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hold "skærm"-knappen inde, så fjernbetjeningen, så kommer menuen frem i siden.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |