|
Google Home knap? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man ikke have flere sideløbende IFs? Flic understøtter flere handlinger pr tryk, måske kan den trigge flere IFs. Kan ikke huske begrænsningerne, kan checke når jeg kommer hjem
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvilken smart hub bruger du ?
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google Home assistants
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan du ikke trigger en google assiastant services via ifttt
Så tryk på hue knap Hue kan tænde slukke dine kontakter/ ændre dit lys Få ifttt til at styre din Logitech aktivitet Altså if HUE kontakt = ON Then sent xx til din Logitech Det er nok et år siden jeg rodede med google Assistant, Så er lidt rusten indenfor google.
|
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik Jeg checket. Der kan sagtens kobles flere ifttt kald til hvert flic klik, så det kunne være en vej at gå
Redigeret af MaXer - 21-April-2020 kl. 21:18 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |