|
Boxer TV? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Prisen på TV2 Kort er steget siden. Jeg kan ikke huske om den i dag koster 109 eller 119 kr. pr måned. Hilsen Carsten. |
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er overprisernes overpris, det kan på ingen måde betale sig, der fås meget mere med Play, til kun lidt mere i pris.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og hvad hjælper det hvis personen ikke ønsker streaming versionen af Tv 2 Men vi kan nemt blive enig om det er overpris
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja... Det ser ud til at være dyrt med dyrt på... Og tror, at jeg opgiver, da jeg også skal have lavet om på mit antennehalløjs, for at kunen modtage MUX2, hvor TV2 ligger...
Men utroligt gammeldags, at man skal RINGE ind, i stedet for blot at bestille TV2-alene-kort online!! Men måske, Boxer-TV så på den måde vil lokke os over på andre abonnementer på den måde... Og ja - ønskede kun TV2 på alm., kedelig antenne - ingen streaming. Men skid nu vær' med det...
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja kabel TV er både billigere og bedre. Har Stofa grundpakke med TV2, Charlie, DK4, TV3, Tv3 puls, TV4, TV5, RTL, Paramount Network, og gratiskanalerne fra DK, Norge, Sverige og Tyskland, for 212,33 kr/md i antenneforening. Koster normalt 274,-/md hvilket også er billigt.
|
|||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Det er min søster på 66 år ikke enig i. Jeg har på ebay i Tyskland købet en brugt nyere Dreambox DM 900 med to tunere til 1001 kr incl forsendelse. Der se hun DR1, DR2 og TV2 Hovedkanal, og optager de samme kanaler, samt DR Ramasjang til hendes barnebarn. Hun bruger så en del internet på sin iPhone. Hendes PC er forbundet til en MiFi Router med et Telemore Datadeling SIM-kort til ekstra 29 kr pr måned: Så hun har det TV hun ønsker at se, samt internet til sin PC, for under 150 kr om måneden. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 26-Juni-2021 kl. 17:14 |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er jo en overlevelsespakke! Jeg har flere kanaler plus væsentligt bedre billede.
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har hun sagt det, eller er det din mening? Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Hun bor på Frederiksberg, og kalder det ikke kabel TV, men YouSee. Hun har fortalt om flere i vennekredsen der havde problemer, når de fejlmeldte YouSee. De har så ikke Yousee længere. Og hun har så sagt, at hun i hvert fald, ikke skal tilbage til YouSee. Det med prisen på under 150 kr for TV2's Hovedkanal og Internet til hendes PC, er så mit regnestykke. Men jeg ved godt, hvordan hun klarer sig med, hvad der blev kaldt en overlevelsespakke. En gang om ugen, går hun systematisk næste uges Elektroniske Programguide EPG igennen, og sætter alt hun måske kunne ønske sig at se, til at optage. Mængden at optagelser er noget større, end hvad hun rent faktisk når at se. Hun mener, at hendes optagelser har bedre udsendelser, end dem hun før havde i Boxers totale TV2 pakke. Hilsen Carsten. |
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man ikke optager noget, er det så ikke ligemeget om det er CI+ eller "kun" CI? Fx mig... Jeg har ikke optaget noget i årevis nu...
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |