|
Google TV og DRTV |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8584 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nej den gør ikke. DRTV til ATV, Android/Google TV og smart-tv er stort set identiske. Det er jo klart et valg, DR har lavet, og som nævnt tidligere, kan jeg heller ikke se, at det skulle give mening med en komplet tv-guide i de apps. Man er jo aktivt gået væk fra flow-tv, når man er i app'en, og har man de kanaler, er der jo EPG på tv'et. Redigeret af lunddal - 17-December-2021 kl. 07:44 |
|||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
iPhone og iPad apps kan ikke bruges på Apple TV uden videre. De kan hverken søges frem eller installeres med magt. Udviklerne skal derfor udvikle en særskilt version af deres app til tvOS. Alle apps i app-butikken på Apple TV er optimeret til stor skærm og styring vha. fjernbetjening/controller.
|
|||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5275 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så hvorfor ikke brugerinterface med EPG fra udgave til PC og bærbare enheder, renset for øvrige "ikke DR" kanaler så man kan starte udsendelser direkte herfra.
Jeg ser ikke den store forskel på programmering med brug af PC museklik, OK tast på fjernbetjening eller tap på bærbar skærm. |
|||||
Mvh. JørgenT
|
|||||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hej. Hvis nan syntes at DRTV App med TV Guide er rar, kan man bare kigge after en Android Boks. Jeg kan bekræfte at den findes på min H96 Max boks, som jeg købte i slutningen af 2019 på et tilbud for 20 USD incl. forsendelse. Hvis jeg skulle købe en i dag ville jeg kigge på en af følgende Android bokse, som alle har AV1 hardware decodning, og millionvis af Apps: X96 X4 S905X4 with 4/32 GB can be purchased on AliExpress only for $47 using a discount code + Paypal discount. A95X F4 S905X4 with 4/32 GB can be purchased on AliExpress only for $44 using a discount code + Paypal discount. X98 mini S905W2 with 4/32 GB can be purchased on AliExpress only for $37 using a discount code + Paypal discount. A95X W2 S905W2 with 2/16 GB can be purchased on AliExpress only for $29 using a discount code + Paypal discount. Fra BEST ANDROID TV-BOX DEALS: https://androidpctv.com/android-tvbox-mini-pc-aliexpress-1111-2021/ For at kunne scrolle sidesidelæns i DRTV program guiden på vores Android boks, bruger jeg en G30 Voice Remote Control 2.4G Wireless Air Mouse IR learning Gyro Sensing Remote, som jeg købte til 76 DKr. Den har indbygget Gyro, og man kan pege med den ved at vippe eller dreje den. Her er en 5:48 min lang YouTube om den: Og da den kan lære 33 af en fjernbetjenings knapper, behøver man KUN en fjernbetjening til Receiver, TV og Boks. Hilsen Carsten. |
|||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8584 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Er det ikke lidt en nicheting at finde programmer i app'en ved at kigge på, hvornår de er sendt på en af live-kanalerne (hvoraf kun en delmængde kan ses efterfølgende pga. rettigheder)? Hvad med alle de programmer, der aldrig vises live? Men I kunne jo give DR lidt feedback. De skal jo vide, at der er et behov for overhovedet at ville tildele ressourcer til at implementere det. |
|||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |