|
Hvem, hvad og hvor 😀 |
Besvar |
Forfatter | |
Peter-Erritsø
Ny bruger Oprettet: 30-November-2023 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-November-2023 kl. 19:09 |
Hejsa
Jeg er simpelt helt lost her …. Troede ‘bare lige’ at jeg skulle koble alt det her grej sammen og skrue et stort lærrede op på væggen … men kablingen spiller mig et pus. Jeg ved det ikke er det nyeste fedt, men det er sådan det er. Hvordan kobler jeg reciever, projektor, DVD og computer på her? Jeg kan ikke rigtig gennemskue forskellen på ‘out’ i video 4 kontra ‘monitor out’ Kan nogen hjælpe med en pædagogisk forklaring, så drengene og jeg snart kan se “Den kæmpestore pære” for fuuuuuuuld udblæsning 😀 På forhånd tusind tak‼️
|
|
Peter-Erritsø
Ny bruger Oprettet: 30-November-2023 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan I se billederne? De skulle gerne være lagt op.
Redigeret af Peter-Erritsø - 30-November-2023 kl. 19:15 |
|
Peteredderkop
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2023 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
De virker ikke
Redigeret af Peteredderkop - 30-November-2023 kl. 19:47 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
En form for spam beskyttelse.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |