|
Opgraderet tv væg |
Besvar |
Forfatter | |
palle2612
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2023 kl. 23:56 |
Hejsa
Nu er det lige min tur til at vise min væg frem!! Jeg har igennem mange år haft en tv væg til min stue, da jeg har en kone der bestemmer, ja!! Jeg indrømmer det gerne..
Igennem tiderne har jeg haft Panasonic g20 46”, Samsung js9000 65” og senest LG G1 65” Havde for mange år siden en epson tw-5700 (mener jeg) projektor, men den blev brugt for lidt!! Men som sagt, må jeg ikke være alt for dominerende i tv/surround så alternative løsninger måtte frem! Har nu lige haft 14 dags ferie hvor noget nyt skulle til. Det er så hvad det endte med. !! Gik fra Samsung JS9000 med Yamaha RX-A2020 med noget hjemmebyg dynaudio enheder Til mit nuværende!! LG G1 og Marantz Cinema 60 og Monitor Audio højtalere Min sub er en hjemmebygget kasse på ca 32liter og en Phase Linear Aliante 12” LTD Syntes at resultatet er blevet okay og oplever at lyden er blevet lidt bedre. Et gammel billed af min Surround højttaler. Er dog flyttet ned til lige under ørehøjde og spillet nu skråt opad Redigeret af palle2612 - 13-December-2023 kl. 02:01 |
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flot og minimalistisk løsning.
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |