|
Lyd fra tv til stereo anlæg |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1658 |
Funktioner
Tak(1)
|
I tillæg til hvad jeg skrev oven for .. Iflg manualen skal det digitale optiske input tildeldes den indgang du vil lytte til. Altså, hvis du vil lytte til indgangen "TV" og den indgang skal spille lyden fra den optiske indgang, skal dette indstilles i din AVR. Digital Input Assignment (DGT) The RSDX--02 has two digital audio inputs on the back panel. DIGITAL 1 accepts a coax cable. DIGITAL 2 accepts an optical cable. These digital inputs can be assigned to any of three source inputs: the STB button, the TV button, or the CDR button to accommodate a variety of systems and cabling options. Use the CONTROL buttons to the digital input assignments: • 1 STB 2 TV: assigns Digital 1 to the STB input and Digital 2 to the TV input. • 1 STB 2 CDR: assigns Digital 1 to the STB input and Digital 2 to the CDR input. • 1 TV 2 STB: assigns Digital 1 to the TV input and Digital 2 to the STB input. • 1 TV 2 CDR: assigns Digital 1 to the TV input and Digital 2 to the CDR input. • 1 CDR 2 STB: assigns Digital 1 to the CDR input and Digital 2 to the STB input. • 1 CDR 2 TV: assigns Digital 1 to the CDR input and Digital 2 to the TV input. NOTE: If you assign a digital connection to
the CDR input, you should also change the input name from TAPE to CDR. See the topic Changing Input Name. |
|
Egob
Ny bruger Oprettet: 23-Juli-2024 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, det må jeg lige læse et par gange og så prøve mig frem og se om det giver noget lyd.
|
|
Egob
Funktioner
Tak(1)
|
tusind tak for hjælpen. Nu spiller det.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå det var godt. Skrev det også i formiddag at du skulle ind i menuen for at indstille til optisk.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Egob
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men jeg er ikke så ferm til det, men det hjalp det sidste du skrev. Men det lykkedes til sidst med kun at bruge det optiske kabel. Igen tak for hjælpen.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glad for at hjælpe dig i mål
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |