|
Sony AF8 - OLED |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
madass32
Bruger Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 198 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
kommer man fra et gammelt LCD er det jo stadig et godt TV og som jeg husker det, er der ret god TV lyd i de der sony´er. Synes umiddelbart ikke 4000 er for dyrt når man ser på hvad der ellers er til salg brugt. 6000,- så skal man vel også ramme en rigtig god uge? det er stadig 50% mere. har man pengene vil jeg så stadig købe nyt:-) |
||
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg havde kun mit i 2 uger, hvorefter det futtede af. Fik afløseren af Sony, men mener ikke der var den store forskel.
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er tilbudspris, men Black Friday er ikke langt væk (og der er som regel gode tilbud på OLED TV). Det starter jo efterhånden i midten af november.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har selv et AF-8, og det er imho. et fantastisk TV - men jeg har så heller ikke set andre siden jeg købte det, for det opfylder umiddelbart mine behov :)
Jeg ved ikke om 4000,- er for meget - jeg mener at jeg gav 11000,- for mit, men jeg kan faktisk ikke huske hvornår :D
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Halløj
Har lige fået sat mit eget 65" AF8 til salg. Jeg ved ikke om prisen er den rigtige men det kan vi finde ud af sammen hvis det er (så længe det er fornuftigt). |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |