|
LG TV blokkerer Blu-ray lyd |
Besvar |
Forfatter | |
rodgaard2
Bruger Oprettet: 07-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-April-2017 kl. 16:51 |
Hej
Mit setup er som følge: Blu-ray afspiller (azur-651DB) -> HDMI -> Reciever (AVR-X4100W) -> HDMI -> TV (OLED55B6V) Problemet er at TV'et tilsyneladende blokkerer lyden fra Blu-ray til recieveren Dette er meget mærkeligt, da jeg ikke har oplevede problem i fuldstændig samme setup med mit gamle Samsung TV. Har prøvet alt muligt i forhold til CEC og ARC for at udelukke disse, men selvom alt er slået fra, så mistænker jeg WebOS for på en eller anden måde at blokkerer igennem CEC. Lyden fungere desuden fint hvis TV'et enten ikke er forbundet eller er slukket. Der er ingen problemer hvis jeg bruger min PS3 som Blu-ray afspiller, men det kan da ikke være rigtigt at jeg ikke kan bruge en rigtig afspiller eller er "tvunget" til at købe en nyere... Mvh Martin Redigeret af rodgaard2 - 29-April-2017 kl. 22:24 |
|
LG OLED55B6V | Denon AVR-X4100 | System audio 1550
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |