|
RF Signal på pio 520 |
Besvar |
Forfatter | |
hightower
Bruger Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 81 |
Emne: RF Signal på pio 520 Sendt: 28-Marts-2005 kl. 20:43 |
Hej Jeg har lige fået min pio 520. Jeg har selv fundet ud af det meste.. (man må sige at Tape Connections kunde service var mangelfuld !!!) Nå men nu ville jeg gerne indstille min rf frekvens så jeg kan modtage billede i mit soveværelse men dette kan jeg ikke lige overskue. Kan man indstille / Aktivere rf signalet ? Hightower
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 28-Marts-2005 kl. 20:47 |
Hej hightower Desværre ikke. Ingen DVD- og harddisk-optagere kan sende via antenne (RF). Brug din gamle video (forbind en ekstra video-out fra 520'eren til en video-ind på VHS'en) eller alternativt kan du investere i en ekstern modulator. Se dette emne: 558: Tuner - udgangssignal /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |