|
Brug telefons 4G data på ethernet netværk(er løst) |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi bringer lige et citat fra dig selv: " Bortset fra at dette ville løse OG problem da alle enheder her i huset automatisk benytter den eller de telefoner som er indenfor rækkevidde. Så kort sagt med et Apple setup ville det være løst" Hvorefter du nu skriver, at man selvfølgelig skal have andet hardware end Apple udstyr for at kunne løse topic starterens problem.. Take the loss mate.. Redigeret af NikolajDS - 20-August-2022 kl. 14:32 |
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Typisk fanboy logik. Hvis du ikke elsker og tilbeder mit fanboy produkt, så hader du det. Så hvis verdenssyn er det der er tilsløret her?
|
|
Mvh Jesper
|
|
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wow, intelligente svar fra et par hateboi's
|
|
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dry your eyes mate
Redigeret af NikolajDS - 20-August-2022 kl. 17:27 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der kender Clement Kjersgaard?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så jeg gik kold i de mange indlæg :)
Men har du mulighed for at få et data simkort billigt med til dit abonnement? For så var det jo nemt at, at finde en 4g usb dongle, og sætte den i routeren.
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit spørgsmål gik på om det var muligt at koble en usb Ethernet adaptor til min telefon, og dele dens mobildata via den vej, og det har jeg selv fundet ud af er muligt. Løsningen med en 4G usb dongle, ville koste mig 350kr om året, og indkøb af en dongle, og så også en anden router, der understøtter sådan en dongle. Min egen løsning koster 0kr, da jeg har en usb Ethernet adaptor liggende i skuffen
|
|
Mvh Jesper
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |