|
Apple CarPlay. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hov, man kan godt bruge Apple maps navigation, uden dataforbindelse.
KANON.
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen så er det overkommeligt |
|
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Absolut.
De har dog lige ændret firmware update fra "tidlig" sommer 2014 til sommer 2014... As usual. Jeg skal nok dele min oplevelser med CarPlay med jer, når jeg får det op og køre (forhåbentligt). |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det blir spændende!
|
|
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige solgt min Mito, hvor jeg selv havde monteret pioneer F40BT, med canbus og ramme. Det er slet ikke svært. Kræver et par skruetræk, og ca en time.
I den nye bil har jeg monteret x8600BT, og har lige gået og brokket mig over der stod early summer, på Pioneers hp. Jeg har selv prøvet APP-Radio 2 og blev leveret tilbage og F40BT blev købt. Både F40BT og x8600bt kan køre APP mode. Men det virker fuldstændig håbløst, kan på ingenmåde anbefales. Ser frem til car-play |
|
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er det fantasktiske svar jeg har fået af Pioneer, after at have stillet spørgsmål til deres EARLY SUMMER 2014.
Hej Enligt den information jag har för tillfället så ska det komma ut tidig höst. Har tyvärr inte mer information än det. Gad vide om det overhovedet kommer? |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Findes der en liste over hvilke modeller der vil understøtte Carplay?
|
|
ChristianTT
Guld medlem Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er der kommet en ny model:
http://www.pioneer.eu/eur/products/25/299/35829/SPH-DA120/page.html |
|
nitrotg
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv Appradio 3 monteret nu.. og er sku virkelig i tvivl om jeg tør satse på den serie igen.. Deres appradio funktion fungere af h.. til, så ser helt klart frem til Apple carplay.. Appradio serien har dog hvad jeg har brug for ( radio, spotify og bluetooth) og for nu den sidste funktion jeg mangler ( navigation).. Men igen.. tør man? appradio3 er godt nok langsom til tider. og tør ikke tænkte på hvad der sker hvis man integrere carplay.. :/ |
|
tomme_s
Ny bruger Oprettet: 22-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fuck Carplay ser sweet ud. Skulle bare ud med det. Men ja kan det eftermonteres ?
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |