|
Logitech Harmony - alternativer? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej ikke helt.. Når man taler om taktil følelse ved knapper, så taler man både om følelsen når man trykker på dem.. Men ikke mindst at du kan "finde knapperne" uden at skulle SE hvor din finger er.. Mobiltelefoner og tablets har efterhånden styr på den første del, fordi der sker en vibration, når der trykkes på en knap, men den anden del er svær at lave, når det drejer sig om at trykke på en stor glasplade med virtuelle knapper.. Redigeret af NikolajDS - 20-December-2022 kl. 11:08 |
||
torbenan
Bruger Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har ret, så jeg lærte noget ny i dag. https://applersg.com/what-is-tactile-feedback-109955 |
||
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogen der prøvet Unfolded remote https://www.unfoldedcircle.com/ ?
Min Neeo er ved at være død og desværre blev firmaet opkøbt :(
Redigeret af SosFarum - 04-Oktober-2024 kl. 12:04 |
||
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er nævnt tidligere i tråden. Den ser super interessant ud. Jeg tror også jeg måske vil give det et forsøg
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er vanvittig dyr og har alt for få taster, i hvertfald til mit brug. Derfor købte jeg for nogen tid siden en ekstra Harmony, så den er klar når den gamle ikke kan mere. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Shpongled
Bruger Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har bestilt en Remote 3, og ifølge seneste Kickstarter update, så satser de stadig på at shippe i December. Kommer også til at erstatte min Harmony Elite.
|
||
sniggidy-niggidy-nooch
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tog samme spring. Glæder mig til den dukker op. Også spændende at se hvordan den spiller sammen med HA :)
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |