recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Foto - medieafspiller efterlyses
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Foto - medieafspiller efterlyses

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 844
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Foto - medieafspiller efterlyses
    Sendt: 30-Juli-2024 kl. 08:32
Da Microsoft har været så søde, at fjerne den gamle medie afspiller som var i windows 10, hvor jeg kunne åbne billeder direkte fra min mappe på computeren, og køre et slideshow af de billeder jeg ønskede.

Den nye afspiller Microsoft har lagt ind i min windows 10 som en app, virker for mig meget dårlig og forvirrende at bruge.

Har i en forslag til en afspiller som fungerer på samme måde som den windows afspiller
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2024 kl. 08:58
Kodi kan det du efterspørger. Eller hvis du vælger Plex som er server/klient system, kan du også nemt have billeder kørende på tv osv.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
ASKF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Point: 277
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2024 kl. 10:50
FastStone Image Viewer og FastStone MaxView er freeware som kan det du ønsker.
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 844
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2024 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af ASKF ASKF skrev:

FastStone Image Viewer og FastStone MaxView er freeware som kan det du ønsker.

Har fundet og downloadet den, indtil videre passer den til mit brug

Tak
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu