|
Foto - medieafspiller efterlyses |
Besvar |
Forfatter | |
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Juli-2024 kl. 08:32 |
Da Microsoft har været så søde, at fjerne den gamle medie afspiller som var i windows 10, hvor jeg kunne åbne billeder direkte fra min mappe på computeren, og køre et slideshow af de billeder jeg ønskede.
Den nye afspiller Microsoft har lagt ind i min windows 10 som en app, virker for mig meget dårlig og forvirrende at bruge. Har i en forslag til en afspiller som fungerer på samme måde som den windows afspiller
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kodi kan det du efterspørger. Eller hvis du vælger Plex som er server/klient system, kan du også nemt have billeder kørende på tv osv.
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 277 |
Funktioner
Tak(0)
|
FastStone Image Viewer og FastStone MaxView er freeware som kan det du ønsker.
|
|
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har fundet og downloadet den, indtil videre passer den til mit brug Tak
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |