|
Waoo/Boxer |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
agenten0078
Ny bruger Oprettet: 04-Oktober-2017 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er mærkeligt.
Jeg har Fibia i Aarhus, og her kan jeg frit vælge mellem coax til alle rum, hvilket jeg har gjort. Bruger dog primært 4k-tvboksen, da den fungerer ret godt (dog bedst hvis den er kablet, selvom den også kan køre trådløst) Hvorfor de ikke skulle kunne det på Sjælland kan undre mig. For prøv at se på denne Fibia-vejlednings-side, hvor jeg har valgt Sjælland: http://www.fibia.dk/privat/kundeservice/vejledninger-dokumenter/vejledninger/kanaloversigter-og-frekvenslister/kanaloversigter-og-frekvenslister-sjaelland/ På denne side linker de netop til frekvenslister for Sjælland, Kbh m.m. (hvorfor skulle de gøre det hvis coax (DVB-c) ikke er muligt?) |
||||
Virgilen
Junior bruger Oprettet: 05-November-2006 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du har ret, men kundeservice medarbejderen stod meget fast på sin oplysning. Synes også det er underligt. |
||||
warcaos
Junior bruger Oprettet: 17-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg snakkede også om det med fibia engang. De tilbyder det ikke tv via coax på sjælland til andet end til bolig- og antenneforeninger. Hvorfor er mig en gåde, da deres icotera udstyr ingen problemer har med at levere et signal via coax. |
||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis jeg var dig. Så glem tv via fiber og antenne, stream det i stedet. I mit hus har vi skrottet antennen, og kun kører streaming, med drtv, tv2play og Netflix(som ikke er så stabil for tiden). Og skifter mellem viaplay og hbo, alt efter hvad der er hos dem. det billigere, og vi skal ikke tænke antennekabler osv rundt i huset, det kører trådløs på nær til vores shield, da den skal kunne afspille 1:1 rips
|
||||
Virgilen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er også kraftigt med i overvejelserne. Jeg kunne sagtens nøjes med viaplay. Dog er ungerne kede af at skulle undvære nickelodeon, Disney Channel osv. Så vidt jeg har kunne undersøge kan disse ikke tilkøbes for sig selv. |
||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Virgilen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tror mine er lidt større end dine. De vil gerne se de her synkroniserede serier 😀 |
||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |