|
Skydrive, upload af billeder |
Besvar |
Forfatter | |
Cblandal
Ny bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-September-2012 kl. 04:13 |
Hej
Er der nogen her inde som har erfaring med skydrive på iphone? Jeg kunne godt tænke mig at vide om det ikke er muligt at uploade flere billeder ad gangen til sin skydrive konto fra mobilen? Som det er nu kan jeg kun uploade 1 ad gangen og synes ikke rigtig jeg kan finde en funktion der tillader at jeg uploader flere. Synes i det hele taget at indstillings mulighederne på mobilen er meget mangelfuld. Vh. Claus
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er jo så det godt nok fra Apple-enheder til skyDrive, der spørges til. Men denne funktion haves heller ikke, når det er fra Windows-enheder. Den HAR været der engang, og ja - det ER virkelig trælst, at man ikke som før kunne uploade flere billeder ad gangen. En om'er, Microsoft!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |